Αγαπητοί συνεργάτες, Για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση σας, αποφεύγοντας την αναμονή των τηλεφωνικών γραμμών και την καθυστέρηση έκδοσης κλειδιών, έχουμε κατασκευάσει την υπηρεσία αυτόματης έκδοσης κλειδιών μέσω e-mail.
Image Alt

Συχνές ερωτήσεις – Αναβαθμίσεις Ταμειακών Μηχανών

  /  Συχνές ερωτήσεις – Αναβαθμίσεις Ταμειακών Μηχανών

Αναβαθμίση Ταμειακων Μηχανών

Αν εμφανιστεί το error 90 κατά την διαδικασία της αναβάθμισης αυτό μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους ακόλουθους λόγους:

  • Δεν έχει τοποθετηθεί το Jumper

Επανατοποθέτηση του Jumper και επανάληψη της διαδικασίας από το πάτημα κουμπιού Reset

  • Δεν έχει ξεκινήσει το Μaster Reset

επανάληψη της διαδικασίας από το πάτημα κουμπιού Reset

Οδηγίες Αναβάθμισης Ταμειακής Micro

Θα χρειαστεί να κατεβάσετε την τελευταία έκδοση του Manage ECR

Σύστημα Αυτόματης Έκδοσης Κλειδιών

Αν ζητήσετε ξανά ένα κλειδί που έχετε πάρει μέσω mail τότε δεν υπάρχει καμία χρέωση και σας εμφανίζει το μήνυμα ότι “Το κλειδί ανακτήθηκε επιτυχώς “στέλνοντας ξανά τον κωδικό ενεργοποίησης του.

elEL