Αγαπητοί συνεργάτες, Για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση σας, αποφεύγοντας την αναμονή των τηλεφωνικών γραμμών και την καθυστέρηση έκδοσης κλειδιών, έχουμε κατασκευάσει την υπηρεσία αυτόματης έκδοσης κλειδιών μέσω e-mail.
Image Alt

Συχνές ερωτήσεις (Αναβαθμίσεις Ταμειακών Μηχανών) – Επικοινωνία

  /  Συχνές ερωτήσεις (Αναβαθμίσεις Ταμειακών Μηχανών) – Επικοινωνία
email-logo
Αναβαθμίσεις
ics-support-teamv
TeamViewer QuickSupport

Αναβαθμίση Ταμειακων Μηχανών

Αν εμφανιστεί το error 90 κατά την διαδικασία της αναβάθμισης αυτό μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους ακόλουθους λόγους:

  • Δεν έχει τοποθετηθεί το Jumper

Επανατοποθέτηση του Jumper και επανάληψη της διαδικασίας από το πάτημα κουμπιού Reset

  • Δεν έχει ξεκινήσει το Μaster Reset

επανάληψη της διαδικασίας από το πάτημα κουμπιού Reset

Οδηγίες Αναβάθμισης Ταμειακής Micro

Θα χρειαστεί να κατεβάσετε την τελευταία έκδοση του Manage ECR

Σύστημα Αυτόματης Έκδοσης Κλειδιών

Αν ζητήσετε ξανά ένα κλειδί που έχετε πάρει μέσω mail τότε δεν υπάρχει καμία χρέωση και σας εμφανίζει το μήνυμα ότι “Το κλειδί ανακτήθηκε επιτυχώς “στέλνοντας ξανά τον κωδικό ενεργοποίησης του.

Load More

elEL
en_USEN elEL

Πρoς Τμήματα Αναβαθμίσεων