Αγαπητοί συνεργάτες, Για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση σας, αποφεύγοντας την αναμονή των τηλεφωνικών γραμμών και την καθυστέρηση έκδοσης κλειδιών, έχουμε κατασκευάσει την υπηρεσία αυτόματης έκδοσης κλειδιών μέσω e-mail.
Image Alt

Συχνές ερωτήσεις – Αναβαθμίσεις Ταμειακών Μηχανών

  /  Συχνές ερωτήσεις – Αναβαθμίσεις Ταμειακών Μηχανών

Αν εμφανιστεί το error 90 κατά την διαδικασία της αναβάθμισης αυτό μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους ακόλουθους λόγους:

  • Δεν έχει τοποθετηθεί το Jumper

Επανατοποθέτηση του Jumper και επανάληψη της διαδικασίας από το πάτημα κουμπιού Reset

  • Δεν έχει ξεκινήσει το Μaster Reset

επανάληψη της διαδικασίας από το πάτημα κουμπιού Reset

Οδηγίες Αναβάθμισης Ταμειακής Micro

elEL