Στο πλαίσιο του συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ISO, η ICS Καραφύλλης Α.Ε. ετοίμασε και φέτος το ερωτηματολόγιο που αφορά στην μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών της. Για το 2022 έχουμε προσθέσει 3 ερωτήσεις που αφορούν στο B2B και τα Social Media.Οι απαντήσεις σας θα μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες σας και να βελτιώσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Για τη βαθμολόγηση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών – προϊόντων, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη κλίμακα:
5-άριστο, 4-πολύ καλό, 3-καλό, 2-μέτριο, 1-μη ικανοποιητικό.
Η συμμετοχή σας είναι πολύτιμη και σας ευχαριστούμε που μας αφιερώνετε λίγο από τον χρόνο σας!